• Ügyfélszolgálat szolgáltatás: Hatékony és gyors kiszolgálást biztosítunk a hét minden napján 24 órábanegykapus intézkedési felületen a felhasználók és a Társaságunk között. A felhasználóinkat „Self-service” megoldásokkal támogatjuk,
• Ügyfélmenedzsment/ Szolgáltatásmenedzsment: Dedikált kapcsolattartókat biztosítunk a Megrendelőink részére, a Megrendelőket érintő szolgáltatásokkal, valamint a mennyiségi és minőségi teljesítési igazolásokkal kapcsolatban,
• Szolgáltatások felügyelete: Hálózat és központi rendszerek állandó monitorozása az incidensek elkerülése érdekében,
• IT-üzemeltetés az alábbi területeken:
i. Munkaállomás,
ii. Nyomtatási szolgáltatások,
iii. IP telefónia,
iv. Levelezési - és csoportmunka,
v. Kollaborációs eszközök biztosítása,
vi. Internet,
vii. Intranet felületek,
viii. Fájlszerver szolgáltatás, Sharepoint szolgáltatás,
ix. Videokonferencia szolgáltatás
x. Felhős technológiák
xi. Komplex vállalati megoldások (SAP6.0, SAP HCM, EDMS, AS6, Szerződés nyilvántartó, TM1, LIBRA, Trading Informatikai Platform, CRM, ARIS és még számos alkalmazói rendszer),
• Szervizelés: Hardvereszközök (monitorok, nyomtatók, számítógépek, komplett konfigurációk) javítása,
• Szoftverkomponensek (programok, standard - és egyedi alkalmazások) konfigurálása, testreszabása és felügyelete,
• Új szolgáltatások kialakítása, meglévő szolgáltatások továbbfejlesztése,
• Speciális, egyedi igények kielégítése a munkafolyamatok automatizálása érdekében, a megrendelőink igényei alapján (szoftverfejlesztés, projektmenedzsment),
• WEB alapú megoldások,
• Weboldal tervezés, készítés,
• Honlap üzemeltetés és aktualizálás,
• WEB intranet integráció,
• Hardvereszköz költöztetés: képzett és gyakorlott szakemberek segítségével vállaljuk az MVMI tulajdonú, bérbeadott eszközök ütemterv szerinti költöztetését,
• Termékbeszerzés és tanácsadás: nagykereskedelmi partnereink közreműködésével, megfelelő források megválasztásával vállaljuk hardver - és szoftver termékek magas minőségű beszerzését.Törekszünk az IT terület teljeskörű megismerésére, és erre építve ügyfeleink részére tanácsadást vállalunk üzleti folyamataik IT rendszerekkel történő legmegfelelőbb támogatása céljából.
• Felsorolt szolgáltatásaink – azok részeként / mellett – magukban foglalják a szakembereink és szakértőink, valamint proaktív szolgáltatásaink igénybevételét, továbbá a háttérkiszolgáló egységek (szerver, hálózat, telekom, stb.) és szoftverkörnyezetük működőképességének biztosítását is a felhasználóink számára.